dissabte, 21 d’abril del 2018

Sessió de lectura: "El dia que vaig marxar" de Carles Porta

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el llibre d'aquest mes: El dia que vaig marxar de Carles Porta.

Les diverses opinions han estat:
  • Molt bé. (A.)
  • És curt i no m'agrada la temàtica. (J.)
  • Estava bastant bé, però molt curt. (A.)
  • A mi m'ha agradat el llibre, però no m'ha agradat el vocabulari. I no m'esperava que acabés així. (S.)
Després de parlar una mica sobre el llibre, hem estat parlant sobre les supersticions. Vosaltres teniu alguna superstició? Per exemple, hem parlat sobre si els gats negres donen mala sort o si trobar un trèvol de 4 fulles donava bona sort.


A continuació, ens ha tocat explicar dues experiències personals: una relacionada amb la bona sort i una altra amb la mala sort. Després de votar, hem anomenat a la persona amb més bona i mala sort amb una banda i una corona.

I, per acabar la sessió, hem fet vàries fotos grupals.